کمک مردمی از طریق موبایل : #10*6*7*

عنوان خبر: این مواد غذایی آرام آرام شما را می کشند
تاريخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ , ۱۳:۰۳

رژیم غذایی نادرست در دراز مدت بر سلامت تاثیر منفی می گذارد و می تواند حتی سبب خطر مرگ انسان شود. همه ی ما به مصرف روزانه برخی ماد غذایی عادت کرده ایم بدون اینکه از خطر آن ها برای سلامت مان با خبر باشیم

کباب

صرف نظر کردن از بوی کباب دشوار است، مواد شیمیایی که طی فرآیند کباب کردن، وارد گوشت می‌شوند با خطر ابتلا به سرطانپانکراس و سرطان پستان همراه است، سعی کنید مصرف کباب را محدود کنید یا برای کاهش میزان مواد سرطان‌زا رزماری به همبرگر خود بیفزایید.

رب گوجه کنسرو شده

رب گوجه کنسروی یک قاتل با چهره مبدل است، این ماده غذایی منبع پنهان قند است؛ رب گوجه کنسروی می‌تواند خطر ابتلا به چاقی، دیابت، بیماری قلبی و حتی پوسیدگی دندان را افزایش دهد، بهتر است با استفاده از گوجه فرنگی تازه و ادویه‌جات دلخواه خود، بدون اضافه کردن شکر یا نمک تازه رب خانگی یا پوره درست کنید.

سوسیس

هات داگ و انواع سوسیس‌های دودی حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده هستند، پزشکان اثر منفی مصرف هات داگ را با کشیدن سیگار مقایسه می‌کنند؛ سوسیس با داشتن مقادیر زیادی سدیم خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.

چیپس

تمام مواد غذایی سرخ شده از جمله چیپس حاوی ماده خطرناکی به نام آکریلآمید هستند، آکریلامید خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، پستان، پروستات و رکتوم را افزایش می‌دهد، بهتر است به جای سرخ کردن سیب زمینی، روی آن را با روغن زیتون و کمی نمک بپوشانید و در فر قرار دهید.

نوشیدنی‌های گازدار

نوشیدنی‌های گازدار یکی از بدترین دشمنان شما هستند، آنها بر پوست، سطح قند خون، هورمون‌ها و سلامت روان شما اثر مخربی می‌گذارند. تمام این نوشیدنی‌ها منبع قند، مواد افزودنی نگهدارنده و رنگ‌های خوراکی هستند، حتی نوع بدون قند آنها نیز بهتر است نوع دارای قند آنها نیست.

برچسب ها: